A pierdut aproape 2 cm din circumferinta taliei intr-o singura noapte...Vezi secretul ei!

Secretele: A pierdut aproape 2 cm din circumferinta taliei intr-o singura noapte...Vezi secretul ei!

Adela, cumpara tifon, otet de mere si folie de celofan, apoi sa inmoi tifonul in otet, sa-l aplic pe abdomen, apoi sa ma infasor cu celofan. Mi-a spus de asemenea sa urmez aceasta procedura seara inainte de culcare si sa las sa actioneze peste noapte".

"In urma insistentelor, mi-am zis sa incerc si eu, mai ales ca nu aveam nimic de pierdut - poate doar o noapte petrecuta in miros de otet... :) "

Andreea si-a cumparat cele indicate de prietena sa si a incercat procedeul.

"Dupa ce am facut intocmai cum mi-a sugerat prietena mea, dimineata cand m-am trezit, am dat jos bandajele si celofanul si mi-am masurat talia. Am fost socata.... Pierdusem aproape 2 cm din circumferinta taliei intr-o singura noapte”, afirma aceasta.

Ideea este ca sezonul estival este ideal pentru aplicarea metodei, gratie caldurii care amplifica transpiratia. Aceasta tehnica este eficienta intrucat "ajuta" organismul sa elimine excesul de grasime acumulat pe anumite parti ale corpului.
- See more at: http://www.secretele.com/2016/05/."



'via Blog this'

Comments

Popular posts from this blog

AMAZON HOW TO MANUAL, Selling on AMAZON.com; MIHAI ALISIE THE INVENTOR OF THE BITCOIN

ADVANCED WELLNESS: 14.70$ Your Quote Summary

What is the Difference between L-Threonine and L-Theanine?