Fiecare copil are nevoie de un campion O Role-Model | Inima Fericita

Fiecare copil are nevoie de un campion | Inima Fericita:  Profesoara de Lb. Romana ILEANA ZUBASCU-Cristescu, din Sighet, Scoala Nr. 3.
Ea a fost profesoara care a avut cel mai mare impact asupra vietii mele. Deontologie profesionala perfecta.


 „Mi-ati schimbat viața. M-ati ajutat sa razbesc. M-ati facut sa simt ca eram cineva, cand stiam, in adancul inimii, ca nu eram. Si vreau doar sa vedeti ce am devenit.” 







"Cati profesori ca ea cunosti? Probabil ca foarte putini. Ileana Zubascu, si ROMANIUC ANA. Dar aceia cred ca ti-au marcat viata, asa cum mi-au marcat-o mie profesorii iconici pe care i-am avut. Ma consider norocoasa sa fiu educata de invatatorul meu, de dirigintele din scoala generala, de profesorul de chimie din liceu, de profesoara de fizica din facultate (datorita careia am inteles intr-un an ce nu am inteles in sapte) si de cele trei profesoare de romana datorita carora scriu si vorbesc cu incredere in mine. Rita Pierson imi aminteste de ei si imi starneste recunostinta.

„Suntem educatori. Ne-am nascut ca sa schimbam vieti.” (Rita Pierson)

"








'via Blog this'

Comments

Popular posts from this blog

AMAZON HOW TO MANUAL, Selling on AMAZON.com; MIHAI ALISIE THE INVENTOR OF THE BITCOIN

ADVANCED WELLNESS: 14.70$ Your Quote Summary

What is the Difference between L-Threonine and L-Theanine?