Blogger: Dr Lazin's Academic Coaching Services: ACADEMIC COACHING - Doctoral PROGRAM IN LOS ANGELES - All posts

Blogger: Dr Lazin's Academic Coaching Services: ACADEMIC COACHING - Doctoral PROGRAM IN LOS ANGELES - All posts:



'via Blog this'






TO:  ZOLTAN IRSAI, OLIVER PINTER



DATE: SZEPTEMBER 5, 2015

VADALT KAROSULT ENGEMET
megint



Dr OLGA LAZIN - Andrei
10811 ASHTON AVE
Apt. # 101
LOS
ANGELES,  CA, 90024, USA

Description: ttachments1:18 PM (0 minutes ago)
Description: https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

Description: https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
Description: https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif


To Zoltan Irsaj, O. PintérMaria JANOSSYOlazinolazinmaramures.dgamAsteroid93, Lazin
Peter,
(VECSESEN)
Cc:
Oliver PINTER, MFA
DATUM:
Szeptember 5, 2015

Kedves
ZOLTAN IRSAI ur, Fokonzul Olivér P., Los Angeles, Maria Jánossy Martia ugyvéd, Péter
Lazin –

Kuldok
itten tob iratokat. Enyvel tartozik nekem az EMANUEL DEMETER SAULIUC.
$1, 900 idajg. Kérem fuze odd az én rekalaciom-hoz.  Kuldtem onnek tobb bizonyitekot (Emanuel
Demeter e –nek az utlevele nyomtatas utana) es scannel-t dokumentumokat is.
Sokat tartózik nekem es az ugyvedének ERIC LIN
itten. Oszeadtam az oszeget amit nekem tartozik, az meg pedig $1,900,
total. 
Ide fuztem nyomtakat is, a tomlocbol, es az ugyved-tol,
akiknek az Emanuel Demetér SAULIUC tartozik, itten USA-ban (dokumentum 1, es
doumentum 2, 3 ide fuztem), lapok 2, 3, es 4.
Az
ugyvedem  MARIA JANOSSY lesz. Mert az Emanuel nekem sok kárt okozot,
elrontotta az vacation-t is, még az jegyre $450 net tartozik, plus pain and
suffering (Romanul suferinta si durere), még meg nekem jotek a testverevel
CALIN ADRIAN SAULIUC--kal, a MUZEULUI 90 szam allat, SIGHET, MARAMURES, ZIp
code  435500, Romania-ban, megbántottak. Sók nyugta-m van amit tartozik,
plusz-ban meg domestic violens-iaval tamadot az fiu testverevel CALIN ADRIAN
SAULIUC(aki neki szereszte a MAGYAR utlevelet is, pedig az Emanuel nem beszel
es nem irse Magyarul, egyetlen egy szavat sem tud, eszt nyomoza le hogy
csinaltak, korupció), ottan Szigeten, az anyananal a hazaban, STELA SAULIUC
nal. Ottan lakik az EMANUEL D SAULIUC igaza-bol, nem az LIBERTATII 10-nel
(ottan mar nincsen árom, tonkre van téve az a zsido lakás, ami az Emanuel
neveen van csak; az anya-nal tartoszkódik igazá-bol. Tisztelletel,oszinteségel,
 Dr OLGA M LAZIN.
ZOltan
ur kuldtem onnek egy nagy MANILA levelet, tele nyomtakal, bizonytvánjal,
Emanuel-nek az útlevelevel is.

Kulgye
nekem, legyen szives erre a korekt cimre a levelejt
;

10811
ASHTON AVE Apt. # 101
LOS
ANGELES,  CA, 90024
USA

P.S.
Mindakét nev-re is jó. Mind a kettot hasznalhatom itten. Masik nevem Olga
Magdolna Andrei is. TISZTELLETEL,

Description: https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif











































































Comments

Popular posts from this blog

AMAZON HOW TO MANUAL, Selling on AMAZON.com; MIHAI ALISIE THE INVENTOR OF THE BITCOIN

ADVANCED WELLNESS: 14.70$ Your Quote Summary

What is the Difference between L-Threonine and L-Theanine?