Cei doi atacanti, impreuna cu soacra, Stela Sauliuc, (CHIFA) de fata; poze cu atacantii, Imi Datoreaza $1,600. Dr Lazin's Academic Coaching Services: ACADEMIC COACHING - Doctoral PROGRAM IN LOS ANGELES

POZE FACUTE IN SIGHET:





Inainte de atac, Emanule D SAULIUC si fratele lui, agresiune verbala: de SF MARIE< 15 august, a.c.











Calin Adrian SAULIUC (ABUZ IN SERVICIU, trafic de influenta), atac verbal



Certificatul de CASATORIE; stare civila in SEATTLE,  WA.USA



LA CIMITIRUL CATOLIC CU SOCRII:











la mama mea,





















Cu IRINA SI DINA LILIANA POP, nepotelul dulcic:













cu soacra mea buna, STELA SAULIUC si Grigore socrul meu; s-a dat la mine si el:

















Cu Eva kosztinszki prietena mea., Ariesului, 25, Sighet';





























La MUzeului Nr. 90, SIGHET, la STELA SAULIUC in gradina, cu PANDA si AZOREL< LIZUCA, cainii mei favoriti:













Cu PANDA!
Cu ILEANA SAULIUC< sotia lui MIHAI SAULIUC: MARTORA la tribunal:, si RAZVAN, fiul lor. Va imbratisez!



















'via Blog this'




Comments

Popular posts from this blog

AMAZON HOW TO MANUAL, Selling on AMAZON.com; MIHAI ALISIE THE INVENTOR OF THE BITCOIN

ADVANCED WELLNESS: 14.70$ Your Quote Summary

What is the Difference between L-Threonine and L-Theanine?