In SIGHETU MARMATIEI, Photos about tha Assault by Emanuel D SAULIUC the 15th of August, The Catholic Church I did religious Studies with Alexandru Lazin and Eva Kosztinszki - Google Photos

LUI ALEXANDRU LAZIN:



La Biserica noastra catolica, unde am copilarit.

here are the pictures of Emanuel Dumitru (alias Demeter) Sauliuc and his brother, Calin adrian Sauliuc, who assaulted me verbally and physically tried to remove my camera, NIKON, from my  hands the 15th of



Colectia mea de fotografii facute in SIGHET, dupa 15 August, 2015 Photo - Google Photos: "https://goo.gl/photos/KULtvBY74nYGM9Ji8"

Si, de asemeni https://goo.gl/photos/aJRWzsRN9uBEdCGR6



 MAGYARUL: Ezek itten kepek, a SZUZ MARIA NAPROL in SIGHET,  LA BISERICA CATOLICA. KATOLIKUS TEMPLOM BAN AHOL ANYUKAL MENTUNK MINDEN VASARNAP, ES HITTAN ORARARA,  SANYKA_VAL, a tesom, Alexandru Lazin.



EMANUEL D SAULIUC, infractorul, se ridica ca sa ma atace, de la masa, era la dreapta mea:




tatal sau, Grigore Sauliuc, in Cimitirul Catolic si Ukrainean, 13 august, 2015. Va reamintesc ca Emy imi datoreaza, iar eu lui lui Eric Lin, avocatul prin care l-am SCOS DIN INCHISOARE PE Emanuel SAULIUC, suma de $1.000








Aici , in poze de mai sus, sar la mine amandoi fratii, pe stanga CALIN Adrian SAULIUC, poreclit TZUCU, militian la politia din Baia Mare, face abuz de serviciu, facand, si emite pasapoarte cetatenilor Maghiari (cum a facut -o si pentru Emanuel, fratele lui, cat si pentru DAN HOTICO, proprietarul firmei de Secu' privata OKRO-SECurity.

COnducator sub influenta, are nevoie de pasaport Maghiar, ca sa poata conduce in Ungaria, plece in Uniunea Europeana, ori America, unde nu are restrictie ca sa conduca. Sotia lui Valentina (VALI HOTICO) o securista sadea. feriti-va de ei; amandoi sunt securisti/informatori. 




certificatul de casatorie cu Emanuel SAULIUC, incheiat in Seattle, statul WA, in 2014. Unde m-a mintit, si inselat increderea. O data ce i-am adus calculatorul si jaca in care efectua furturile de la ATM (masina automata de cash), mi-a zis ca a facut-o doar din "convenienta" cica. Excroc sentimental, infractor, fara moralitate, doar Turpitudine i(morala).






Dupa asaltul verbal si fizic, am plecat la Eva Kosztinszki, si cu ea am mers sa luam aer curat la IZA, cea frumos curgatoare. Imi era un dooooor... Eram plina de dureri, oricum, si lovita la genunchiul stang. Dar m-a dus Eva cu masina, si la PODUL CETATII: a doua zi doar, si dupa aiai luni la TIBERIU HARSFALVYi, la URGENTA la SPITALUI SIGHETEAN, dupa Certificat Medico Legal. 











Cu EVA OLGA KOSZTINSZKI, scumpa mea prietena, fiica lui Olga néni!




















 Pe Podul IZEI, cu EVA OLGA KOSZTINSZKI, born 1960.


















Cu socrul meu, Grigore SAuliuc (resedinta Libertatii nr. 10, Sighet), sotul lui catastrofa de Stela Sauliuc, la Pensii. Resedinta ei este pe MUZEULUI Nr. 90, pe Dealul DOBAIES, la intrare in SIGHET venind dinspre BAIA MARE, pe dreapta. Este marcata strada cu PISCINA ZAHANOVICI si MUZEUL POPULAR MARAMURESEAN. Vezi pozele in rumatorul posting.







 Str. Libertatii nr 10, domiciliul fals al lui EMANUEL Dumitru SAULIUC, caci el de fapt se ascunde sub poala lui maica-sa (soacra-mea) Stela, pe MUZEULUI nr. 90, impreuna cu nenorocitul de Calin, amandoi stau sus la mezanina, in camera in care m-au "inghesuit" pe mine cand am venit in vizita in August. De unde mi-a furat Emy (porecla) poza pe care am pus-o pe usa la intrare.







Libertatii nr. 10 este la etajul intii, deasupra BANCII TRANSILVANIA, pe centrul Sighetului (pe floastar, in slang sighetean :-)









Cu MAria Ivanciuc, care mi-a facut parul. Mi-a fost eleva la Scoala generala TISA, impreuna cu DANI RUS (acum in ITALIA, la MILANO)






In SIGHET, la PRIMARIE, 14 AUGUST, 2015. Unde au explodat gazele.









Cu sora lui IRINA POP, pe DECEMBRIE, fosta colega de la MARA, a lui SANDU. A intabulat pamint de la GRIGORE SAULIUC. De origine din SAPINTA. Ca si Grigore SAULIUC, SAPINTANU'















CU IRINA POP, si fiica ei DINA POP, la ele acasa in SIGHET, suntem suflete gemene cu IRINA POP. O IUBESC, vom scrie o carte impreuna, in Limba Romana. Stau acuma in SPANIA. CATALANIA mai precis.









SHE SPEAKS SOOOOO NICELY:



































catastrofa de EMY, un ingrat, infractor, etc owes me:







COPYRIGHTED OLGA LAZIN-ANDREI 2015



'via Blog this'

Comments

Popular posts from this blog

AMAZON HOW TO MANUAL, Selling on AMAZON.com; MIHAI ALISIE THE INVENTOR OF THE BITCOIN

ADVANCED WELLNESS: 14.70$ Your Quote Summary

What is the Difference between L-Threonine and L-Theanine?