Cum ti-a schimbat viata mineriada din 13 - 15 iunie 1990? - Esential - HotNews.ro

RO Un Ospiciu in aer liber! p5





Cum ti-a schimbat viata mineriada din 13 - 15 iunie 1990? - Esential - HotNews.ro:



Olga; eram profesor de romana in satul Tisa, linga Sighetul; Marmatiei. Mi am facut bagajul si am plecat in USA.



Razvan_M [utilizator]
Bestiile care conduceau Romania in momentul acela ne-au manipulat intr-un mod in care te-ai astepta sa te manipuleze niste dusmani externi ai tarii. Aveam 13 ani la Revolutie si am vazut cum in 10 ani, cu mineriade, falimente, somaj, inflatie de 100% si Iliescu la putere toti cei ce aveau peste 40 de ani s-au transformat in oameni fara repere si fara speranta, dar gata sa-i creada pe cei care-i minteau frumos.

Presa avea o putere imensa atunci, iar TVR era principala sursa de informare. Ar trebui ca slugile puterii sa fie gasite si sa apara in fata instantei de judecata pentru instigare la crime impotriva umanitatii. Inca mai intalnesc oameni in varsta care mai cred ca minerii au venit in Bucuresti ca sa planteze panselute si sa-l curete de bande legionare. La a doua mineriada m-am bucurat ca minerii veniti la Bucuresti l-au dat jos pe Petre Roman. Abia mult mai tarziu am inceput sa constientizez ca minerii au fost de fapt folositi ca trupe paramilitare pentru protejarea regimului Iliescu.

Uitandu-ma in urma imi dau seama ca noi nu am avut lideri, ci doar niste golani brutali care au acaparat puterea prin orice mijloace si au folosit-o apoi pentru a ramane la putere. Si culmea este ca acum suntem aproape la fel de indobitociti precum in urma cu 25 de ani.


  • natie (Joi, 22 octombrie 2015, 18:09)
    gino mineru [anonim]
    Din pacate nu am reusit sa plec din acest " rai mioritic".Mineriada a fost un test de comportament si mentalitate la care natia asta din care nu cu onoare fac parte, a cazut. Zacamantul de prostie agresiva este mare a romani si s-a vazuit nu numai la mineriada ci si la alegerile din 2012 cand au ales la fel ca in duminica orbului. Nu uitati ca 5 milioane de inapoiati l-au votat pe Ponta in 2014 si noroc cu cei din diaspora care au mobilizat prostii din tara sa-l voteze pe Iohannis. Altfel si astia il votau pe plagiator. Ce natie e asta care voteaza penali, puscariasi ? bine a zis un formist mai sus Romania un ospiciu in aer liber!
    • +7 (9 voturi   
      mineriada no 1 (Joi, 22 octombrie 2015, 18:10)
      Dan Dragoi [anonim]
      Doar si numai pentru spaima care a bantuit sufletele romanilor care apoi au fugit in patru zari sau au trait tot in Romania mutilati si arsi ,prizonieri luati dupa armistitiu,zic doar pentru atat Iliescu ar trebui legat de patru cai si caii biciuti sa alerge pana nu se vor mai vedea in zare...zic eu cu o zgura in loc de inima...
      • +15 (17 voturi  
        Frica (Joi, 22 octombrie 2015, 18:12)
        Razvan [anonim]
        Eram in clasa a 9-a la Liceul Mihai Viteazuli. In curtea liceului se juca un meci de baschet cu cei de la MF4, asa ca toata lumea era in curte sa facem galerie echipei noastre. Eram cam 200 de elevi in curte.
        Deodata s-a auzit un tipat incarcat de o spaima inumana: mineeeeeerriiiii!!

        Am intors capul si intr-o fractiune de secunda am vazut niste oameni in salopete si cu casti, avand bate si topoare, intrand in fuga pe poarta dinspre curtea liceului.

        Am luat-o cu totii la fuga, insa eram prinsi in capcana: singura cale de fuga era catre interioriul liceului, pe usa mica de linga sala de sport. Afara nu aveam cum sa iesim, ferestrele erau blocate cu sa

        200 de adolescenti, cuprinsi de frica si panica, incercand sa intre toti pe o usa de juma de metru latime.

        In busculada creata, cativa au cazut, iar cei din urma, incercand sa fuga de mineri, au calcat peste ei.

        Am 40 de ani si inca imi aduc aminte teroarea si frica pe care le-am simtit, in timp ce fugeam pe scari in sus, senzatia ca sunt prins in capcana (n-aveam pe unde sa fugim) si o sa mor batut de mineri. Aceasta frica animalica, teroarea dezumaninzanta a acelor momente, n-am sa i le iert niciodata lui Iliescu.

        Ar fi o pata rusinoasa pe istoria si demnitatea noastra nationala daca Iliescu nu va raspunde pentru asta. Daca va muri linistit, in libertate, (eventual ingropat cu onoruri nationale, ca si alte jigodii), un scuipat pe tot ce a insemnat visul de liberate si democratie al ceror care am iesit in strada in '89, al tuturor celor care l-am auzit promitand la Revolutie ca FSN va organiza alegeri libere fara sa candideze, pentru ca apoi sa faca exact contrariul, chipurile "la cererea poporului".

        Televiziunea de stat obedienta era aflata sub controlul lui total - Razvan Theodorescu, Gabriela Neagu, George Marinescu, Benone Neagoe.. minteau, manipulau si incitau pe fata la violenta, trebuie sa raspunda si ei.

        Filmul "Piata Universitatii" al lui Stere Gulea spune totul, oricui are ochi sa vada.

      • SEE STERE GULEA's movie.



      'via Blog this'

      Comments

      Popular posts from this blog

      AMAZON HOW TO MANUAL, Selling on AMAZON.com; MIHAI ALISIE THE INVENTOR OF THE BITCOIN

      ADVANCED WELLNESS: 14.70$ Your Quote Summary

      What is the Difference between L-Threonine and L-Theanine?