Dieta Cu ORZ


Ține în frâu diabetul cu această cură eficientă!



Dragii mei, eu am diabet , mostenit de la mama mea, care a murit de Diabet II.



Pentru a ține în frâu boala, printre multe alte ceaiuri, ape enzimatice şi alte trucuri de reglare a glicemiei, urmez din când în când o cură cu orz încolţit. 
Această cură are cel mai bun efect!

Nu este o delicatesă dar este sănătate curată...

Se ia un pumn de boabe de orz, se aleg şi se spală bine apoi se pun aşa umede pe o farfurie în bucătărie la căldură. Dacă este suficient de cald, 
ele încolţesc repede. În funcţie de ritmul de încolţire vă reglaţi singuri cum pregătiţi farfurioarele că să aveţi zilnic o porţie cât conţinutul a 3 linguri.

După încolţire, spălaţi germenii şi îi mestecaţi foarte bine.
Eu pun pe la prânz o farfurioară şi până a două zi la prânz încolţesc.

S-a mai întâmplat să încolţească mai greu uneori, să dureze chiar mai mult de o zi, poate 2-4 zile, dar mai depinde şi de bob în sine.

Dacă nimeriţi o serie din aia care încolţeşte greu, folosiţi mai multe boabe de orz şi utilizaţi o caserolă că să puneţi puţin mai multă apă, apoi lăsați mai 
mult timp la germinat.


Nu lăsaţi prea multe zile că devin amari. După germinare alegeţi doar boabele germinate şi puneţi la frigider ce nu consumaţi în ziua respectivă. 
Puneţi iar la germinat că să aveţi atunci când terminaţi porţia deja preparată.

Eu nu fac permanent aceast cură ,pentru că sper că aţi reţinut nu este singurul remediu pe care-l folosesc. Fac o alternanţa că să nu se 
obişnuiască organismul, dar așa cum v-am menționat, este una dintre cele mai bune metode de a ține în frâu boala.

Sănătate multă şi să auzim numai de bine!

Comments

Popular posts from this blog

AMAZON HOW TO MANUAL, Selling on AMAZON.com; MIHAI ALISIE THE INVENTOR OF THE BITCOIN

ADVANCED WELLNESS: 14.70$ Your Quote Summary

What is the Difference between L-Threonine and L-Theanine?